Palvelukeskus

Kustannustehokasta toimintaa

Securin palvelukeskus varmistaa palvelutuotannon korkean tason asiakkailleen. Palvelukeskuksen tekniikka, osaava henkilökunta ja palvelupyyntöjärjestelmä on luotu tukemaan Securin palveluita ja takaamaan asiakkaalle kustannustehokas ja nopea työtilausprosessi. Asiakkailleen palvelukeskus tarjoaa etäkäyttö- ja pääkäyttäjäpalveluita sekä teknisen asiakaspalvelun.

Mitä Palvelukeskuksen asiakaspalvelu ja tekninen asiakaspalvelu pitää sisällään:

• Puhelin ja sähköpostiliikenne arkisin 8:00-16.00 välisenä aikana.

• On-line /raportointipalvelut, tunnukset ja hallinta sekä ohjeet.

• Asiakkaiden erilaiset pää- ja etäkäyttöpalvelut.

• Asiakkaiden teknisien ongelmien ratkaisut.

• Huollonpuhelin